Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučićevi kvazipatriotski zaluđivači

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 02 avgust 2014 15:30
Autonomiju ne treba ukidati
Autor je napisao: Sledeće što bi mogla i što bi trebalo da uradi je da ukine autonomiju AP Vojvodine. Ustanovljena od strane ljudi koji u najmanju ruku nisu bili dobronamerni prema Srbima ona nema nikakav razlog za postojanjem, njenim ukidanjem, ne samo što bi nestalo zgodne tvrđave za potencijalni separatizam već bi došlo i do velike uštede, do čega je vladi navodno veoma stalo, jer nebi bilo finansiranja glomazne i nepotrebne uprave.


Ne bi valjalo, jer bi radikalizovalo i međunarodno internacionalizovalo pitanje Mađara.

Pokušalo se sa ukidanjem autonomije Kosova i Metohije i bilo je samo gore!
Preporuke:
17
98
2 subota, 02 avgust 2014 15:44
Vojvodina i Republika Srpska
Autor je naveo:Sledeće što bi mogla i što bi trebalo da uradi je da ukine autonomiju AP Vojvodine. Ustanovljena od strane ljudi koji u najmanju ruku nisu bili dobronamerni prema Srbima ona nema nikakav razlog za postojanjem, njenim ukidanjem, ne samo što bi nestalo zgodne tvrđave za potencijalni separatizam već bi došlo i do velike uštede, do čega je vladi navodno veoma stalo, jer nebi bilo finansiranja glomazne i nepotrebne uprave


To bi bila katastrofalna politička greška, nešto slično ko kad bi neko pokušao da ukine autonomiju Republike Srpske i da je potpuno centralizuje prema Sarajevu!
Preporuke:
10
98
3 subota, 02 avgust 2014 16:02
Krediti i finansijska zavisnost od Zapada!
Autor je napisao: Da je Vučić zaista nacionalno odgovoran, kao što tvrde oni kripto-analitičari kojima je stalo da mu po svaku cenu očuvaju patriotski oreol, on bi uz ovakvu podršku u parlamentu sve ovo mogao da uradi. To čak ne bi moglo izazvati nikakve sankcije i bombardovanja kao što se dogodilo 90-ih. Sve što bi moglo da ga zadesi je da mu prestanu stizati pohvale od ljudi kojih su ovih decenija svoju karijeru i afirmaciju stekli tako što su učestvovali u satanizaciji Srba. Bila bi tu i poneka osuda Saveta Evrope, namršten Jelko Kacin, i to je to. Neke veće akcije mogu dovesti i do većih sukoba sa velikim silama, koji može imati neizvestan ishod, za ovo navedeno, što bi nam jako puno značilo je potrebna samo čvrsta odluka.


Očigledno banalizujete zavisnost Srbije od inistranih kreditora sa Zapada?Sve ti to bilo tako da se ne živi od posuđenog novca,koji dolazi sa Zapada?
Preporuke:
7
88
4 subota, 02 avgust 2014 16:09
Ko su akteri sukoba?
Autor je napisao:Neke veće akcije mogu dovesti i do većih sukoba sa velikim silama, koji može imati neizvestan ishod, za ovo navedeno, što bi nam jako puno značilo je potrebna samo čvrsta odluka.

Autor nije naveo koje su to velike sile koje bi ratovale za Srbiju?Koje su to sile, možda Rusija,Kina?Ko?
Mnogo je osjetljivije i bliže Rusiji pitanje Rusa u Ukrajini pa nema direktnog rata na relaciji Rusija i Zapad!Da li će ga biti?Zašto Rusija ne štiti direktno Ruse u Ukrajini?Kina?Zašto bi Kina ratovala a gotovo sva joj je ekonomija direktno vezana za Zapad?Ko bi ratovao?
Preporuke:
8
82
5 subota, 02 avgust 2014 16:15
Mister X
Situaciju ne treba podceniti. Sve i da je ovaj narod sto je nekad bio ( a nije, svest je ovde odavno poremecena i promenjena ) poduhvat ni malo ne bi bio lak. Mi smo duboko okupirano druztvo, u svakom segmentu, oni nas drze u saci, i jedino bi neki nagli geopolitiki poremecaj mogao relativno brzo da promeni stvari. Ovako, ne treba se zavaravati, vecina zeli upravo Vucica, i ono sto on radi. Budjenje ce, naravno, biti bolno, i plasim se, prekasno.
Preporuke:
43
6
6 subota, 02 avgust 2014 16:20
Želje i siromaštvo su u koliziji
Autor je napisao:Šta bi dakle mogla da uradi jedna nacionalno odgovorna vlada koja bi u parlamentu imala onakvu većinu kakvu trenutno ima Vučić? Mogla bi pre svega da odustane od evrointegracija, pored toga što Srbija nema razloga da traži članstvo u organiziji koja joj je geopolitički nenaklonjena mogli bi izvući pouku i iz negativnog iskustva zemalja istočne Evrope kojima članstvo u EU nije donelo koristi, a sa kojima imamo mnogo više sličnosti nego sa razvijenim zapadnim ekonomijama. Takođe, uz to sledi i okretanje onim državama koje su nam naklonjene, pre svega Rusiji, ali i pokušaj uspostavljanja dobrih odnosa sa Bugarskom i Rumunijom, i to takođe spada u naš region, ali se nekako obično zaboravlja.

Opet banalizovanje ekonomske i finansijske zavisnosti od kredita koji su došli sa Zapada!
Zemlje istočne Evrope ne pokazuju želju za izlaskom iz EU?
Otvori Rumunima i Bugarima mogućnost zarade u Srbiji barem kao što sada zarađuju na Zapadu,možda te poslušaju?
Preporuke:
4
76
7 subota, 02 avgust 2014 16:36
Želje i siromaštvo su u koliziji
Autor je napisao:...a sa kojima imamo mnogo više sličnosti nego sa razvijenim zapadnim ekonomijama.


Možda opšte siromaštvo i finansijska i svaka druga zavisnost od Zapada?Kako ne možeš razumjeti da te brat,orac,majka i najbliža familija ne vole ako nemaš novac?Pa zašto misliš da te voli rumun i Bugarin koji sada radi na bauštelu u Njemačkoj i zarađuje mjesečno nekih 2000 evra mejsečno?Takvih je prijatelju na stotine hiljada samo u Njemačkoj a na Zapadu milioni?Da im sada neko kaže nema više pasoša EU napravili bi revoluciju u Rumuniji i Bugarskoj protiv toga.
Preporuke:
4
62
8 subota, 02 avgust 2014 16:37
Cmok Toronto
Drugi pre mene, su uništavali Srbiju zbog para a ja ću iz zadovoljstva.(Vučić).
Posdeća na slučaj..*.Dete samo ti radi svoj posao*.
Ako je za utehu...Stvarno ćemo postati Nebeska Srbija.
Preporuke:
66
0
9 subota, 02 avgust 2014 17:07
thinking maize
Rade SNS-botovi PUNOM PAROM! Jedno mi još nije jasno dal ih plaćaju po satnici ili po "komentaru" i koliko "daju" za "objektivne komentare" (kao u ovom "opovrgavanju" autora Pivaša), koliko za "hvalospeve Vođi", a koliko za "pljuvačinu protivnika"!? Dalje, jel se dobija neki "bonus" za SERIJE "komentara" i dal je bitna DUŽINA "komentara"!? I najvažnije, dal se VIŠE PLAĆAJU "profesionalni" SNS-botovi ili povremeni "honorarci" ko Bojan Todorović!?
Preporuke:
98
4
10 subota, 02 avgust 2014 17:09
Veća šteta od koristi!
Sve ovo što je autor napisao, da isti pokuša da sprovede u djelo bi nanijelo mnogo više političke i druge štete nego koristi, pa u vezi s tim treba da bude zahvalan bogu što nije vlast i nema efektivnu moć da se upusti i takve avanture, pa je u svakom slučaju samo u poziciji da kritikuje boljeg političara i državnika nego što je on (Aleksandra Vučića).Treba da priznate sami sebi da je bolji državnik i političar!
Preporuke:
2
82
11 subota, 02 avgust 2014 17:25
Zašto bi neko odgovorio?
thinking maize
Rade SNS-botovi PUNOM PAROM! Jedno mi još nije jasno dal ih plaćaju po satnici ili po "komentaru" i koliko "daju" za "objektivne komentare" (kao u ovom "opovrgavanju" autora Pivaša), koliko za "hvalospeve Vođi", a koliko za "pljuvačinu protivnika"!? Dalje, jel se dobija neki "bonus" za SERIJE "komentara" i dal je bitna DUŽINA "komentara"!? I najvažnije, dal se VIŠE PLAĆAJU "profesionalni" SNS-botovi ili povremeni "honorarci" ko Bojan Todorović!?


Šta misliš?Zašto bi ti neko na to pitanje odgovorio?Možda te zanima zarada na taj način?
Preporuke:
3
74
12 subota, 02 avgust 2014 17:30
Pitanje za jednomulje?
thinking maize


Jesi li ti možda nečiji bot?Za čiji interes ti komentariše?Ko tebe plaće?naravno,ne trebaš odgovoriti?Zašto bi?
Preporuke:
3
77
13 subota, 02 avgust 2014 17:30
Dr.Rade Pajovic,Florida
Veoma se precenjuje clanstvo u EU.Postoje clanice drugog ili cak treceg razreda!Jednakosti tu nema niti je moze biti.Zatim polozaj miliona ljudi bez stalnog ugovora o radu je tezak, lisen socijalne sigurnosti,neizvestan.Svaki aspect zivota je regulisan strogim propisima koje sprovode jos stroziji cinovnici!Nikome ne odgovaraju,svemocni su!Treba da se razmisli I saceka razvoj dogadjaja kao npr.dali ce ta nadnacionalna integracija da opstane?Pogotovu zato sto smo mi tamo vec bili:dva puta!
Preporuke:
54
2
14 subota, 02 avgust 2014 17:36
sokrat
@Veća šteta od koristi

Autoru izgleda nije jasno da je ovaj dobio apsolutnu većinu iz jednostavnog razloga što su mu dali glasove.
Preporuke:
22
3
15 subota, 02 avgust 2014 17:43
Aleks
Ovo je mozda i najnaivniji clanak koji sam u svom zivotu procitao. Da li to autor nama indirektno predlaze da zaratimo sa zapadom+muslimanima jer samo tako mozemo neke ustupke da ostvarimo?
Plus teza da su novosti i politika proevropski orijentisani, a istina je da su novosti jedini proruski medij u Srbiji i da je Politika (za koju pise i Vukadinovic) jako sarenolika, tj. da moze da pise i Lazanski i Natasa Kandic.
I ljudi treba da prestanu da pisu da je SNS bot svako ko se ne slozi sa nekim predlogom. Postaje malo iritirajuce.
Preporuke:
6
69
16 subota, 02 avgust 2014 18:03
Drago
Vucic je antikomunista, pa njegov kvazi-patriotizam nije nista cudno.
Antikomunisit su poznate kvazi-patriote. To se vidi od ratova 90-ih na ovamo.
Jugoslaviju su rasturili iz ciste zlobe i zavisti prema komunizmu, sve pod izgovorom slobode i patriotizma.
Posle su zapoceli ratove iz istog tog kvazi-patriotizma samo da bi isli da opljackaju tudje.
Posle dosli Kostuniva, pa Dveri itd.
Kvazi-patriotizam je jedna od glava antikomunisticke(kriptofasisticke) azdaje.
Preporuke:
7
52
17 subota, 02 avgust 2014 18:06
s.p.Lajković
Da je Vojvodina kao Kosovo tj. da u Vojvodini živi 70 posto Madjara davno bi se ona otcepila ali je "problem" za zapad što u Vojvodini ima 70 posto Srba a Madjara ima nekoliko desetina hiljada. Zato i nije problem da se uradi ono o čemu gospodin piše. Sve ostalo stoji 100 posto. Takodje ne postoji više opasnost od bombardovanja obzirom da je na vlasti u Rusiji ozbiljnija ekipa nego 1999 a ne postoji ni opasnost od Ukrainskog scenarija obzirom da u Srbiji nije bilo nikad fašizma. Da vas podsetim da se ovde i pored podele na četnike i partizane uvek vodila polemika o tome ko se više suprotstavljao fašizmu i Nemcima nego li o tome da je iko ovde bio otvoreni fašista koji je ratovao i ubijao ove druge iz mržnje i zadovoljstva što je u Ukrajini slučaj !
Možda u krajnjem slučaju Srbiji opet uvedu sankcije ali to neće biti isto kao ranije zato što bi nas uinat EU Rusi zatrpali parama...ili bi nam bar pomogli oko rušenja tih sankcija. U svakom slučaju sve je bolje od ove pat pozicije!
Preporuke:
54
1
18 subota, 02 avgust 2014 18:08
panta reić
Velika je greška usmeravati pažnju i kritiku na njegove kolateralne saradnike i/ili zaluđivače sa sve fanovima i publikom a ne napadati njega lično, najličnije kao nekoga ko otvoreno prkosi normalnom, tradicionalnom, srpskom čoveku i to na način da ponizi i vređa dostignuća prethodnih i mogućnosti budućih samosvesnijih generacija. Takvi kao on nailaze plodno tlo u nemoći i nemogućnosti da mu se bar jedna organizovana grupa otvoreno suprotstavi, verujem da kad se takvo što pojavi da će početi da splašnjava njegov naduvani balon arogancije i prkosa, DAKLE ne tražimo ko je kvazi a ko stvarni patriota već načnimo tu kvazi-kriptičnu ličnost koja predstavlja sve ono što mi nismo inače ćemo postati ono što on želi da budemo - publika koja plače ili se smeje, njemu svejedno!
Preporuke:
22
3
19 subota, 02 avgust 2014 18:23
Grgur
Realno gledano, u Srbiji pošten čovek ne bi mogao da se bavi politikom. Tu je dovoljno navesti samo jedan razlog. Taj nikako nije u stanju da zadovolji interese srpskog naroda i stranih moćnika. I onda, normalno, svako od njih, kada dođe na vlast, glumi patriotu, samo da bi što duže ostao tu gde jeste. Nema veze što Srbija propada. Uostalom, ko je odgovarao za bilo šta? Niko! A ono što su, na primer, Dinkić, Đelić, Tadić... učinili na štetu srpskog naroda, predstavlja težak zločin. Nažalost, nema krivaca za propast Srbije koja još uvek traje.
Preporuke:
41
1
20 subota, 02 avgust 2014 18:31
Veritas Triumphus
Autor je totalno u pravu, ali narod je dao glasove sns-u koji je jos gori od ds-a, i gle, tako najgori dobiju apsolutnu vecinu....cak i autor dobija kritiku ovde ako napomene nesto protiv eu-a, i znate od koga, od korisnika android telefona, to je nova generacija, ne, to nije generacija, to je neka VRSTA kojoj odgovara ovakvo stanje idiotluka...zamislite kad lik kaze da rumuni i bugari rade po nemackoj za grdne pare i ima ih tamo na milione....zamislite taj mentalni sklop, dodajte mu android i imate glasaca za evropa nema alternativu....kolika pomama protiv svoje drzave a zbog pustog i decijeg obecanja boljeg zivota...pa sta mislite ko upisuje megatrend, novopazarski i ostale banane fakultete...pa upisuju ih android vrste KOJE SE NADAJU BOLJEM ZIVOTU :)...i vi njima hocete da kazete koja je prednost biti slobodan...to je odmah velika greska....mi nismo porazeni u ratu, mi smo porazeni sto smo dozvolili da genaracije postanu vrste koje se "nadaju boljem zivotu u eu"...do bola zalosno!
Preporuke:
45
1
21 subota, 02 avgust 2014 18:37
NE TREBA DIRATI AUTONOMIJU
s.p.Lajković


Nije u pitanju poređenje Vojvodine i Kosova u tom smislu, već u smislu da ne treba dirati autonomiju, a ne to što vi pišete.Još nešto Mađarska je članica NATO pakta i EU koja "i šakom i kapom" daje državljanstva Mađarske i Srbima i Mađarima i drugima koji to žele u Vojvodini (a zašto ne bi uzeli kada je mađarski pasoš pasoš EU i otvara vrata prema Zapadu i EU?),a kad imaš državljane imaš i obavezu prema njima?
NE TREBA DIRATI AUTONOMIJU I TO JE PAMETNIJE!
Preporuke:
0
51
22 subota, 02 avgust 2014 18:54
Trećepozivac
@thinking maizeKako ste to maestralno izveli! Kako su se odmah prepoznali i vrisnuli ko pneumatska sirena!
Preporuke:
52
0
23 subota, 02 avgust 2014 19:06
Pat pozicija
s.p Ljaković:U svakom slučaju sve je bolje od ove pat pozicije!


Koja je to pat pozicija?
Preporuke:
0
35
24 subota, 02 avgust 2014 19:16
Autor možda ako postane predsjednik?
Nije u pitanju poređenje Vojvodine i Kosova u tom smislu, već u smislu da ne treba dirati autonomiju, a ne to što vi pišete.Još nešto Mađarska je članica NATO pakta i EU koja "i šakom i kapom" daje državljanstva Mađarske i Srbima i Mađarima i drugima koji to žele u Vojvodini (a zašto ne bi uzeli kada je mađarski pasoš pasoš EU i otvara vrata prema Zapadu i EU?),a kad imaš državljane imaš i obavezu prema njima?
NE TREBA DIRATI AUTONOMIJU I TO JE PAMETNIJE!


Nepotrebno bi se internacionalizovalo pitanje mađarske manjine, koja više nije samo mađarsko pitanje već i pitanje Evropske unije!To pametnom političaru kao što je Aleksandar Vučić ne treba, i on to neće ni učiniti.Autor možda ako postane predsjednik a možda ni tada?!
Preporuke:
0
49
25 subota, 02 avgust 2014 20:14
Nenad Pivaš
@Aleks

To o čemu govorite je takođe još jedan naprednjački spin, čim se neko protivi Vučićevom poltronstvu oda znači da bi da objavi rat NATO-u.


Za ovog koji se plaši ukidanja Vojvodinde. Ona nije mađarska autonomija niti su planoti Zapada tu vezani za pripajanje Mađarskoj već za novi regionalni identitet, nezavisnu državu kao deo Evrope regija. Mađari su tu tek pomoćno oružije, što se vidi i po tome što su najglasniji zagovornici autonomije (bivši) Srbi. Da je ukinemo Čanak bi malo besneo u Briselu bi rekli da ne možemo u EU (puste li štete) i to je to.
Preporuke:
49
1
26 subota, 02 avgust 2014 21:56
ivan seljak
često pročitam da mi nebi mogli preživeti bez kredita sa zapada. prvvo kredite moramo vratiti ito sa kamatom. a drugo, što se tiče pomoći, nije srbija zemlja invalida da joj stalno treba nečija pomoć.
Preporuke:
28
1
27 subota, 02 avgust 2014 22:26
dragoslav pavkov
Tekst je dobar i analitičan sve do
Čak i mnogi dobronamerni srpski političari su verovali da se prijateljstvo Vašingtona može kupiti tako što bi se sa njima napravio neki kompromis na štetu svog naroda, zbog čega bi oni trebalo da nam budu zahvalni i da nas prihvate kao ravnopravne partnere.
jer političar, "srpski" naročito, ne može biti dobronameran ako je spreman na kompromis
na štetu svog naroda
. To je jedino na šta ni jedan srpski političar sme da pristane. Niko i nikad ga nije ovlastio da donosi odluke na štetu naroda koga predstavlja.
Odbijanje Vens-Ovenovog plana i nastavak srpske borbe u BiH doveli su do daleko povoljnijeg Dejtonskog sporazuma.
Dejtonski sporazum je danas ispao "znatno povoljniji"; u to vreme smatrali smo ga izdajom prekodrinskih Srba i upravo on je izazvao najveći odijum prema Miloševiću koji je (navodno)u bazi Rajt - Peterson uz čašu viskija i pod nadzorom onog zombija Kristofera poklanjao nešto što nije njegovo.
Preporuke:
10
6
28 subota, 02 avgust 2014 22:36
dragoslav pavkov 2
otpor za vreme bombardovanja 99. doveo je do Rezolucije 1244, koja je, uz sve svoje manjkavosti, ipak daleko bolja od svih paketa i dogovora nakon 2000. Odluke da je put u EU bezalternativan, da treba izručiti sve optužene Hagu, „reformisati“ vojsku, pustiti Kosovo i Srbe na njemu niz vodu nisu dovele do prestanka zapadne podrške svakome ko je u sukobu sa Srbima.
Otpor je bio odlučan ali nedovoljan;Milošević nije imao pravo da pristane na kapitulaciju, a Kumanovski sporazum to jeste ma kako ga ovi sa kokošijom memorijom danas nazivali. Na osnovu te dokumentovane slabosti, predstavnicima administracija zemalja NATO je postalo jasno da Srbima (skoro) svaki rog mogu da podvale kao sveću. Današnja vlada Srbije je rog i to ovnujski.
Deo koji govori o Vojvodini, R.Srpskoj i C.Gori je korektan, s tim što kako mi se čini, Beograd neće ni primetiti odlazak Vojvodine iz Srbije... Ako i primeti, biće to kada iz EPSa i Poreske uprave zakukaju kako im ne stižu uplate;
Preporuke:
14
7
29 subota, 02 avgust 2014 22:46
thinking maize@ SNS-botovima
Vaša "cijena" me INTERESUJE zato što SNS "obnaša" "vlast" u "Svrbiji", pa ja kao GRAĐANIN ove zemlje imam PRAVA da ZNAM gde ODLAZI MOJ NOVAC koji mi se ODUZIMA od PRIHODA po osnovu razno-raznih poreza i doprinosa!? Hoću to da znam zato što hoću NA KRAJU CELE TE Vaše "NAZADNjAČKE PRIČE" da GANjAM ODGOVORNE za Vaša BOTOVANjA& SPINOVANjA zato što me POTKRADAJU!? Jer, šta je FINANSIRANjE Vašeg SPINO-BOTOVANjA, ako ne ZLOUPOTREBA BUDŽETSKIH PARA za te PARTIJSKE AKTIVNOSTI SNS-a, što je POTKRADANjE ODGOVORNIH GRAĐANA Srbije koji RADE i PLAĆAJU POREZ!? Sama Vaša "aktivnost" je ZASNOVANA na KRIVIČNOM DELU KRAĐE!? Vi ste samo SITNI IZVRŠIOCI (tj. jajare, kokošari i slični "lumeni" POLUSVETA), ali neko drugi, kao ORGANIZATOR i "mozak" ove SNS-ovske BOTOVSKO-SPINERSKE KRAĐE IMA da PLATI i to DEBELO!
Preporuke:
48
2
30 subota, 02 avgust 2014 22:47
dragoslav pavkov 3
do tada, ko šljivi Vojvodinu i prečane zajedno s njom... Imate vi svojih briga, busplus, platane, još par slojeva asfalta u centru Beograda, da gospoje ne polome štikle...
sledi i okretanje onim državama koje su nam naklonjene, pre svega Rusiji, ali i pokušaj uspostavljanja dobrih odnosa sa Bugarskom i Rumunijom, i to takođe spada u naš region
Možemo mi da im se okrećemo kao ventilatori ali oni su u EU i (koliko mi je poznato) nemaju nameru da iz te organizacije istupaju. A EU ima svoje propise koji znatno ograničavaju spoljne politike zemalja članica; posebno izdržavanih zemalja članica. Rumuni i Bugari da su hteli da se oslanjaju na svoje i na našu propalu ekonomiju, ne bi ni tražili članstvo u EU. Ko to ne shvata, ne shvata ništa, a bugarsko skanjeranje oko Južnog toka je rečit primer kako to funkcioniše.
da ukine autonomiju AP Vojvodine
Nažalost, očigledno je da Srbija ne bi znala šta da počne sa Vojvodinom.
Preporuke:
10
9
31 subota, 02 avgust 2014 22:59
dragoslav pavkov - kraj
Od davne '88. godine i smene partizanera iz baba Ju%D
Preporuke:
4
5
32 subota, 02 avgust 2014 23:20
Nimbus
1.
U napisu ima propusta koji pojedinačno ne izgledaju značajni, ali udruženi mnogo otežavaju da se situacija jasno vidi.

Pera Luković snažno podržava Vučića (dok se drukčije ne naredi). Na istom je zadatku sa g. Radunom i "Vidovdanom", pa što ga se pominje u kontekstu bilo kakve anti-režimske revolucije?

Preskočićemo druge nepreciznosti, pa da konkretizujemo bar nešto:

Nije pitanje šta bi Vučić mogao da uradi, već šta radi.

Ničim izazvano postavljanje tajkuna Beka i Kostića na važne državne pozicije jeste lupnje šamara narodu i jasno stavljanje do znanja da je "ugaoni kamen" navodne politike SNS - "borba protiv korupcije" čista demagogija, iza koje se odigravao sukob tajunskih grupa i u kojoj je pobedila ona sa veće nadmorske visine. Dobili smo spregu države i priučenih oligarha kakva nikada nije postojala, pogotovo ne u tako ogoljenoj formi.

Vidi se da Vučići ne misli da vadi Srbiju "iz bule", ali se nikoga u Srbiji ne boji jer su jezgra patriotizma temeljno razbijena.
Preporuke:
32
1
33 subota, 02 avgust 2014 23:42
Nimbus
2.
Takođe, nije pitanje da li bi trebalo ukinuti autonomiju Vojvodine. Svakako DA, jer SAPV nije izraz stare težnje Srba sa slobodom u Austrougarskoj, već suprotno, bila je i jeste instrument cepanja srpskog narodnog korpusa i neprestani generator sukoba.

Ovde valja razdvojiti pitanje nacionalnih manjina/zajednica, jer ono postoji te postoji sa ili bez autonomije Vojvodine. Isto tako, ne postoji veza između sudbine Vojvodine i RS. Oni koji kroje sudbinu BiH, u opšte se ne obaziru na takve "trivialije". Naša poslednja prednost je što još nemamo, bar ne otvoreno i formalno, nekog Kalaja za gubernatora, pa bi mogli pokušati da sačuvamo jedinstvo onoga što je ostalo od države.

Međutim, mi znamo da u potaji Vučićevi eksperti spremaju novi ustav, koji je će biti u potpunoj suproutnosti sa životnim interesima Srba u Srbiji, pa posledično i svih Srba.
Preporuke:
23
1
34 subota, 02 avgust 2014 23:43
dragoslav pavkov - kraj
Od '88. i smene fruškogorskih partizanera, u novosadskoj Betaniji rodile su se generacije mrzitelja Srbije.Ne mrze oni Srbe jer su većinom i sami Srbi, ali mrze ono što Srbija predstavlja u njihovim nesmetano ispiranim mozgovima: Nizak životni standard i opštu besperspektivnost, nemogućnost odlaska na "naše" more jer ih je "Srbija posvađala sa Hrvatima i Crnogorcima", a naročito mrze "srbijanske političare" koji se ugrađuju i tale međusobno, pritom ne vodeći računa ni o čemu drugom osim o rođačko-zemljačkim kombinacijama i lojalnosti stranačkim centralama koje su sve do jedne u - mrskom Beogradu. Kao neko ko živi među tim ljudima, stvarno moram da pitam: Kad je zadnji put predsednik države ili premijer bio neko iz Vojvodine? Zar je moguće da među 3 000 000 srbijanaca iz preka nema ni jednog za koga bi glasala većina građana Srbije? O čemu to govori? Ali, ne slušajte mene, ja sam stari autošovinista; držite se guslara i popova - do istrage i moje i vaše :( Kraj
Preporuke:
15
7
35 subota, 02 avgust 2014 23:59
Observantes
Da bre, tematici o botovima nikad kraja. Onaj opšti aspekt govori o tome dokle je stranačko propagandističko organizovanje doseglo. Ne samo stranačko već i ono, jače, antisrpsko iz okruženja. Lepljenje plakata za sitne pare kao manuelno iživljavanje i vizuelna presija već je postalo prevaziđeno. Sada je ono rešilo da preplavi i komentatorske rubrike. Obični, autentični i slobodnomisleći autorski tekst ili komentatorski pogled (pošto bude ispljuvan, ili omalovažen izvrtanjem činjenica ili ponavljanjem antisrpske već viđene propagande ) treba da postane retkost sve do odustajanja ili svrsishodne obesmišljenosti. Jednog dana mnogi ovde će shvatiti da novac nije vredan onoga lošeg što čine svom narodu. Do tog uvida stigne se pre ili kasnije. Jeftinije ili skuplje za naciju.
Preporuke:
11
1
36 nedelja, 03 avgust 2014 00:00
Nimbus
3.
Velika je zabluda oslanjati se na demografski podatak da u Vojvodini živi 70% Srba. To je samo demografija.

Ponoviću "priču" o opštini Temerin. I u njoj živi 70% Srba, sve kolonisti, "ljuti krajišnici". Temerin bio najveće uporište radikala. Ni danas nećete čuti nekoga da kudi Šešelja a hvali SNS i Vučića. Međutim, na poslednjim izborima SNS je ostvarila najbolji rezultat koji je ikada od uvođenja višestranačja ostvarila jedna partija. "Slikovito", u opštini Temerin ima 30-40% Vučića po srpskoj glavi više od opšteg stanja. Odakle onda bilo kome ideja da "Vučićev ustav" koliko god bio štetan i porazan, neće glatko proći, a najglatkije u Vjvodini, bez obzira na posledice?

Ovaj problem, ova tema je vruć krompir sa kojim autor, lično sam se uverio, nije spreman da se suoči. To odbijanje da se vidi glavnica problema,nije samo njegovo već je masovno i sve upornije što više tonemo.
Preporuke:
18
1
37 nedelja, 03 avgust 2014 00:35
thinking maize@ dragoslav pavkov
Ima i zove se Milorad Dodik!? Po mojoj SUBJEKTIVNOJ PROCENI glatko bi mogao kao KANDIDAT za Predsednika SVIH Srba da uđe u drugi krug!? Ako ćemo POŠTENO Predsednici Vlade Srbije 1990-92 Dragoljub Zelenović i 1992-93 Radoman Božović, iako STROGO GOVOREĆI DINARCI, došli su iz Vojvodine, da ne pominjemo što je Mirko Marjanović KNINjANIN, tj. DINARAC& PREČANIN!? Obaška što je BT rođen u Bosni (OPET "iz preka") od oca Crnogorca i mati Hrvatice, kao i Đinđić čija je majka BOSANKA!? I Beograđaninu AV-AV-u majka je sa Kosova, a otac iz Bosne, dok se ne dokaže suprotno!? Znači, što se tiče "ROĐENIH" "UŽAS"-ovaca na vlasti u Srbiji od 1990 "spade knjiga na 4 slova": Milutinović, Koštunica, Toma-diploma i Dragi.. pardon Mirko Cvetković, Živkovića ne računam, on je "frtalj-premijer"!? STROGO GOVOREĆI i Sloba je kao Crnogorac po ocu i majci "vansrbijanac"!? Čini mi se da je u Srbiji GLAVNI PROBLEM u PARTOKRATIJI, ne u regionalnoj zastupljenosti!? Sad, što SVE PARTOKRATE TEŽE PRESTONICI, žalim slučaj!?
Preporuke:
26
2
38 nedelja, 03 avgust 2014 01:31
Nenad Pivaš
@Nimbus

Slažem se da je bitno šta Vučić radi a ne šta bi mogao da uradi ali ovde sam se dotakao ovog drugog jer sam hteo da odgovorim kvazi-patriotskom spinu koji polazi od toga da je Vučićev cilj dobro celog srpskog naroda ali da mu okolnosti ne daju da deluje u pravcu u kom bi želeo. Naravo da ne očekujem da on lično pročita moj članak i posluša me.
Preporuke:
10
2
39 nedelja, 03 avgust 2014 02:01
Ne klepeći nanulama
Aktuelna politika, ova diskusija nekog simpatizera "napredne kamarile" više liči na monolog vođe u sedištu partije .Autor je postavio dosta konkretnih pitanja koja su od vitalnog interesa za državu, koja impliciraju još mnogo toga esencijalnog.
Šta može još da napravi taj bedni " napredni klub" protiv interesa Srbije da bi sačuvao vlast. Srbija je sa Vučićem ostala bez radnika, industrijska proizvodnja ove godine beleži pad 9,5 odsto, budžet se mora krpati prodajom " porodičnog nakita" (Telekoma)i daljim padom životnog standarda iscrpljenog naroda, šta je tu " napredno", Kosovo je sređeno... sa " Zajednicom opština", više se nije moglo postići na " Briselskom sporazummu" ju, ju,ju.Slažem se sa autorom da opstanak Vučića zavisi od američkog ambasadora i briselskih satrapa, on je njihov klijent!
Preporuke:
10
0
40 nedelja, 03 avgust 2014 07:35
dragoslav pavkov
Ima i zove se Milorad Dodik!?

Stvarno, što da ne? Nismo baš neiskusni u regrutovanju stranaca ѕa najviše državne funkcije; imali smo Milana "mir, mir, mir" Panića, što ne bi i Mile uzjahao kad se već sami sedlamo. Interesantno kako se sećate Radomana Božovića a ne sećate imena lika i dela Mile Dodika iz tog vremena. A vuk dlaku menja...
1990-92 Dragoljub Zelenović i 1992-93 Radoman Božović,
Znači, to je po mišljenju Srbina "iz UŽASa" kako rekoste, prava mera predstavljanja najvećeg regiona Srbije, "lokomotive razvoja" (kako rekoše neki drugi) - dvojica poltrona i karijerista svakih 20-25 godina?
I drugo, nisu Božović i Zelenović u Beogradu predstavljali Vojvodinu već svoje klanove koji su u ono vreme razmišljali slično našem autoru: Ukinuti autonomiju i svi problemi će biti rešeni. Pa što je ne ukidoše? Imali su sve što im je bilo potrebno: I plebiscitarnu podršku širom "srpskih zemalja" i instrumente sile u svojim rukama. Jedino, nisu imali predstavu šta
Preporuke:
2
7
41 nedelja, 03 avgust 2014 07:57
dragoslav pavkov 2a
bi počeli sa severom Srbije, kao što uostalom ne znaju ni danas. Ovi drugi koje ste naveli nisu prečani u pravom smislu reči,a naročito nisu "vojvođani". Oni su "beograđani" i u najvišim državnim organima predstavljali su Beograd, svoj kraj, svoju gimnaziju, a nikako Dinaru ili Vojvodinu.
Ono što Srbiji i Vojvodini treba nije ukidanje autonomije, već ukidanje "nacionalnih manjina". Taj pravni entitet ishaluciniran u bolesnim umovima starih internacionalaca je ono što u Srbiji onemogućava zajedništvo i zalaganje za iste ciljeve. Istovremeno, treba raditi na stvaranju srbijanskog identiteta za sve građane lojalne Srbiji, bez obzira na njihovo etničko poreklo. Danas je na snazi neka vrsta podeljene lojalnosti, pa dobar deo Srba drži zadnjicu u Srbiji a glavu u nekom "zavičaju", dok se pripadnici manjina u Srbiji osećaju kao stranci koji smisao života vide u borbi za svoja "nacionalna" prava. Na takav način, Srbija i SVI njeni građani propadaju jer nam nacionalno tkivo neprestano propada i smanjuje.
Preporuke:
6
4
42 nedelja, 03 avgust 2014 08:22
dragoslav pavkov 3a
Mada sumnjam da će to ikada proći, jer "znam ja nas..."
Da bi neko poželeo da postane deo novog identiteta u promeni mora da vidi barem najavu boljitka. Sa načinom razmišljanja kakav je danas dominantan, mi ne mislimo dobro ni svojoj deci a kamoli nekom dojučerašnjem "izdajniku" i "stranom plaćeniku". Zato smo osuđeni na tapkanje u mestu i promene radi promena (da bi se namirili svi zainteresovani kolektiviteti),a ne radi nacionalnog jedinstva i popravljanja kvaliteta života građana. Srbija mora da postane država na koju može da se osloni svaki njen građanin (Srbijanac), umesto sadašnje koja liči na gusku koja se u životu održava radi čerupanja.
Naravno, najveći protivnici ovog koncepta su upravo Srbi koji su "vekovima krvarili za srpstvo", pa ništa drugo ne možemo očekivati ni od nesrba.

Ali, sve navedeno je neminovnost jer je alternativa masovna rezignacija, propast, i podela zemlje između veoma zainteresovanih suseda. Jer, ako naša zemlja ne treba nama, ima kome treba.
Preporuke:
5
4
43 nedelja, 03 avgust 2014 09:02
Rex
Vecina vas ne razume da Vucic zaista radi onako kako vecina misli. Vecinau Kosovo ne zanima, ni Rusija.
Preporuke:
5
0
44 nedelja, 03 avgust 2014 09:42
Đorđe Vukadinović
Odličan, ozbiljan, pa i, s obzirom na situaciju, hrabar tekst g. Pivaša. I na važnu temu, pogotovo unutar tzv. patriotskog okruženja. Mislim da je pošteno to konstatovati, pre nego što se pređe na konkretne zamerke i neslaganja, o kojima se uvek može raspravljati. Dakle, šta nije tačno u njegovoj osnovnoj tezi? Da li imamo na delu gotovo nezamislivu izdaju i rasprodaju poslednjih nacionalnih dobara i nacionalnih interesa, a da "kvazipatriotski zaluđivači" to pokušavaju da pravdaju i relativizuju? To je suština. a posle možemo da pričamo o detaljima, šta sa Vojvodinom i sl. Što se tiče komentara, kamo sreće da su u pitanju samo "sns-botovi", mada ima i njih, razume se, i biće ih ovde sve više u narednom periodu. No, čini mi se da da je jedan deo ozlojeđenih i "hejterskih" komentara rezultat jedne šire nacionalne frustracije i beznađa, zbog kojeg se onda neki sa viškom agresije i manjkom tolerancije okreću međusobnom razračunavanju, praveći više štete od pravih "botova". I to je deo naše muke.
Preporuke:
30
2
45 nedelja, 03 avgust 2014 09:55
Petronije
"Ne bi valjalo, jer bi radikalizovalo i međunarodno internacionalizovalo pitanje Mađara.

Pokušalo se sa ukidanjem autonomije Kosova i Metohije i bilo je samo gore!"

Čovek je lepo objasnio a toliko minusa! Nama spasa nema jer ništa nismo u stanju da naučimo. Ne da bi vodilo ovome gore, već bi vodilo nastanku Vojvođana, vojvođanskog jezika i internacionalizaciji vojvođanskog pitanja.
Preporuke:
4
3
46 nedelja, 03 avgust 2014 09:59
thinking maize@ dragoslav pavkov
G-dine Pavkov, BORBA se NASTAVLjA, jer SAMO ONA NAM JE OSTALA!? Ako ne zbog nas, a ono zbog dece!? Nego, ima tu jedna druga stvar NA KOJOJ VALjA DA PORADIMO, a to su baš NAŠA DECA!? Naime, ova KLIKA RAZNIH BOJA, a JEDNE, Brozove provenijencije, UBRZANO "stvara" svoj "PODMLADAK"& "INTELIGENCIJU"!? Jer, stvar sa Mićom Jovanovićem i Stefanovićem je MNOOOGOOO OZBILjNIJA nego što je UVREĐENA SUJETA tzv. akademske javnosti, u koju i sam spadam!? Iz više LIČNIH IZVORA znam da se svi ti "masteraji" a la "prešjednik Svrbije" rade da bi se NjIHOVOM PODMLATKU ODMAH OBEZBEDIO POSAO, a potom i STABILNO NAPREDOVANjE!? Znate, PARTOKRATIJA bi kao i bilo koji PARAZIT da se UMNOŽI!?
Preporuke:
8
2
47 nedelja, 03 avgust 2014 10:11
spiritus
T.Maize
Zašto mislite, poštovani, da je reč samo o SNS-botovima? Način na koji isti reaguju je potpuno drugačiji i to sam video u komentarima na drugim sajtovima. Možda je, jednostavno, reč o posetiocima kojima je muka od propagandnih i identičnih tekstova? Moje je pravo da komentari koje upućujem argumentovano kazuju da sam protiv agit-propa (za DS i njene frakcije), tim pre što uočavam istu matricu koja je bila protiv SM 90-ih. Šta Srbija ima od toga što je g. Pavkov priznao da je on i more njegovih istomišljenika pogrešilo što je bilo protiv Dejtona? Zašto biste bili bot, ako niste sa frakcijama DS-a, ili Peščanikom i Blicom?
Preporuke:
3
5
48 nedelja, 03 avgust 2014 10:15
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 1
Dalje, kažete da su Dragoljub Zelenović i Radoman Božović "dođoški" karijeristi!? U čemu se ONI SUŠTINSKI RAZLIKUJU od npr. "starinca" Čanka!? Boško Krunić je bio Sremac, ergo PREČANIN, zar ne!? Kao i dobar deo Vama "omiljene" "Neovisne Udruge Novinara Vojvodine"!? Znate, PONIZNOST PREMA Šiceru NIJE BITNO RAZLIČITA od PONIZNOSTI prema Brozu!? Jer I Broz I Šicer su K und K "PRODUKTI" koja NA NAŠE OČI VASKRSAVA i DAVI NAS!? Možda će nas Ruje IZBAVITI od Amera, ali "Kakanija" je PRILIČNO ŽIVAHNA, nezavisno od toga da li NjENE INTERESE BRANE "Dane i Mane" ili neko a la Ivica Hajtl!? Dalje, BEJOGRADSKA POLITIKANTSKA ČARŠIJA NE BRANI NI Beograd, a kamoli "UŽAS" ili Vojvodinu!? Mali primer, do pre neku godinu išlo mi dete na plivanje i pitam njene trenere ZAŠTO su VOJVOĐANSKA DECA USPEŠNIJA od beogradske u plivanju!? Odgovor (od pre 2-3 godine): "Mesečna članarina za korišćenje bazena u Pančevu po detetu je 2000 dinara, a u Beogradu 5000 dinara!? Znate, treba NAMIRITI sve te POLITIČARE!?" Sve jasno!?
Preporuke:
8
2
49 nedelja, 03 avgust 2014 10:27
nebitan
Baš ne volim ovakve tekstove koji se ustežu od pominjanja konkretnih imena. U redu, lepo ste opisali tu opštu grupu "kriptoanalitičara", ali KOGA UBRAJATE U NjIH? Voleli bismo da znamo malo konkretnije ko nas vuče za nos. Mislim, neće vas niko od njih tužiti ako ih pomenete u tekstu, valjda će biti ponosni ako ih dovedete u vezu sa njihovim voljenim vođom, zar ne? Evo, da ja predložim par imena (ispravite me ako sam se ogrešio o nekoga):
Miroslav Lazanski, Branko Radun, Željko Cvijanović, Jovo Bakić, Milorad Vučelić (uslovno), možda čak i Petar Luković koji je samodeklarisani mrzitelj svega srpskog ali je i novopečeni ljubitelj vučića pa u našoj tipično šizofrenoj javnoj sceni možda i on spada u lažne patriote, ko zna?
Preporuke:
3
2
50 nedelja, 03 avgust 2014 10:45
thinking maize@ spiritus (sancti)
Ako PAŽLjIVIJE pročitate videćete da je ova prepiska između mene i g-dina Pavkova na nivou RAZJAŠNjENjA između dvojice RAZNOMISLEĆIH PATRIOTA!? Što se tiče SNS-botova, ne bavim se "tekstološkom analizom" njihovih SPINOVA, a nemam ni vremena da idem na druge sajtove!? Koristim druge sajtove, ako neko od komentatora PREPORUČI NEKI LINK i to je otprilike to!? Što se tiče toga da li je "veći vrag" "žuti" ili SNS bot, znate, "nazadnjaci" su SADA na VLASTI!? To je to i svako dobro!?
Preporuke:
7
2
51 nedelja, 03 avgust 2014 11:14
Drinko Končarević
Čitam komentare i nameće mi se zaključak: razvili ste novu sportsku disciplinu "bacanje prašine u oči".
Preporuke:
4
1
52 nedelja, 03 avgust 2014 11:14
Nimbus
Očuvanje fizičke celine je Srbije od životnog značaja. Na stranu što je vrlo glupo cepati državu u kojoj ne možeš ući u avion bez pasoša jer je sledeća stanica u inostranstvu. Međutim, ovde se radi o konačnoj realizaciji ideje (koju mi po običaju bagatelišemo) od pre početka raspada SFRJ da je srpsko-srpski sukob garant mira na Balkanu. Budite sigurni, novi ustav će biti gori od onog iz 1974. U takvom stanju država nikada neće moći da se ekonomski oporavi i bićemo večito roblje koje biološki nestaje, kako već doživljavamo.

...
G. Pavkov, prilično kontradiktorno razmišljate. Za Božovića ne znam, ali D. Zelenović je ubeđeni titoista. Bio je član VANU itd. Njegova vlada je bila prevashodno sastavljena prema zemljačkom i interesnom pricipu. Što se tiče Vojvodine, njemu je svakako bila najbolja ona koju je Tito smislio.

I, kako mislite da u Vojvodini (pa i u Beogradu, konačno) razvijate duh jedinstva, kad vlada Vojvodine skupa sa NED finasira Dinkovu "Autonomiju" i sl.?
Preporuke:
6
1
53 nedelja, 03 avgust 2014 11:19
thinking maize@ Rex
Vi napisaste: "Vecina vas ne razume da Vucic zaista radi onako kako vecina misli. Vecinu Kosovo ne zanima, ni Rusija.", pa bih u tom smislu da Vas UPITAM: A jel MISLI VEĆINA GRAĐANA Srbije ŠTA će SUTRA da JEDE, gde će (eventualno) da RADI, ŽIVI, LEČI se i ŠKOLUJE DECU!? Znate I Kosovo I Rusija su U TOM KONTEKSTU, a ne PO SEBI VAŽNI!? Razmislite!?
Preporuke:
7
2
54 nedelja, 03 avgust 2014 11:40
spiritus
T. Maize
Pažljivo sam pročitao. Vaš prvi komentar - (na koji sam odreagovao) nema veze sa kasnije započetom prepiskom sa g. Pavkovim (u koju se nisam ni uključivao) - počinje rečima: "Rade SNS botovi punom parom!" Moje razmišljanje, upućeno Vama - kao nekom ko nije deo gomile, glasilo je: Ako imate 100% identičnih tekstova protiv Vučića (potpisanih od različitih autora) i ako je reč o agit-propu, da li morate biti SNS-bot da biste odreagovali? Od kad je to patriotizam = opozicija? Ili taj princip važi samo kad su SRS (SPS) na vlasti? Moram da Vas podsetim na obavezni protokol prilikom skidanja "izdajnika" sa vlasti (potvrđeno sa Nedićem, Miloševićem i Šešeljem): 1. anglo-američko bombardovanje, 2. naći dovoljno beskrupuloznu pojavu koja će da glumi borca za slobodu i "našu" stvar, 2. streljanje/izručenje "izdajnika", 3. pljačka Srbije i bratimljenje sa ustašama i balistima. 4. Ne možemo protiv celog sveta, daj da vidimo od čega se živi (u Beogradu).
Preporuke:
7
3
55 nedelja, 03 avgust 2014 11:54
Ne treba ukidati autonomiju
Petronije
"Ne bi valjalo, jer bi radikalizovalo i međunarodno internacionalizovalo pitanje Mađara.

Pokušalo se sa ukidanjem autonomije Kosova i Metohije i bilo je samo gore!"

Čovek je lepo objasnio a toliko minusa! Nama spasa nema jer ništa nismo u stanju da naučimo. Ne da bi vodilo ovome gore, već bi vodilo nastanku Vojvođana, vojvođanskog jezika i internacionalizaciji vojvođanskog pitanja.


ne kontaju oni to prijatelju, misle samo silom, misle da niko drugi nema inteligenciju svoje političke projekte i strateške ciljeve,već da su samo oni na ovom svijetu.Mađari bi se veselili da se ukine autonomija.Zašto?To oni ne kontaju?
Ko god im na to ukaže u najboljoj namjeri,oni odmah izdajnik,kukavičije jaje, špijun,bot,SNS-ovac?Ne znaju oni mnogo toga...
Preporuke:
3
1
56 nedelja, 03 avgust 2014 11:56
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 2
Što se tiče tog, kako rekoste "stvaranja srbijanskog mentaliteta koji će karakterisati SVE GRAĐANE Srbije", pa to je VEĆ POSTOJALO u STAROJ Srbiji, delom u Kraljevini Jugoslaviji (mada već NAČETO, kraljevim PODILAŽENjEM Hrvatima& Slovencima), čini mi se i da je rahmetli Sloba sa njegovim "poštenim Mađarima& Šiptarima", MA KAKO NESPRETNO, bio na tom tragu, ali ono o čemu pričate, BELODANO se vidi u PUTINOVOM "ROSIJANSTVU", koje NIJE protiv Svяtae Rusь, ni protiv CARSTVA, pa ni protiv Velikoй Otečestvenoй Voйnы, već AFIRMIŠE kako Ruse, tako i SVE NARODE i VERE te zemlje, uključujući i najbeznačajnija sibirska plemena od par stotina duša!? Što se toga tiče, nemam ništa protiv! To bi MOŽDA mogao biti PUT da SEBI POVRATIMO, ne samo Kosovo i Crnu Goru, već MOŽDA i DEO muslimana, kao i Dubrovnik, u smislu NAKNADE za po SVEMU SUDEĆI ZAUVEK IZGUBLjENU Krajinu!? Čini mi se DA BI NAS DOTLE Rusi TOLERISALI u kontekstu NjIHOVOG DILA sa Nemcima!? Više od toga bi ih PREVIŠE PODSEĆALO na naš rat sa Bugarima!?
Preporuke:
4
3
57 nedelja, 03 avgust 2014 11:59
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 3
Naravno, sve prethodno izneto, BIĆE MOGUĆE bez nekih posebnih RIZIKA po nas, SAMO i JEDINO ukoliko dođe do URUŠAVANjA Imperije!? To je valjda jasno svakom dobromislećem srpskom patrioti!? Uostalom, za DOGAĐAJE koji će NASTUPITI, valja se PRIPREMATI!?
Preporuke:
2
3
58 nedelja, 03 avgust 2014 12:06
thinking maize@ spiritus (sancti)
Uporedite Vaše TAČKE: "3. pljačka Srbije i bratimljenje sa ustašama i balistima. 4. Ne možemo protiv celog sveta, daj da vidimo od čega se živi (u Beogradu)." sa Vučićevim "Beogradom na vodi"& "Slavimo Beograd", "Zakonima" o "radu", "privatizaciji" i "medijima", POSTAVLjANjEM TAJKUNA za DIREKTORE Javnih Preduzeća (čuš, Beko će MANjE da KRADE od čika Selje!?), kao i PREPUŠTANjEM PROCESUIRANjA OVK zločina na Kosovu ISKLjUČIVO Amerima, obaška "puštanje niz vodu" SRPSKOG severa Kosova, pa mi prenesite Vaše zaključke!? Svako dobro u LIČNOM životu!?
Preporuke:
4
2
59 nedelja, 03 avgust 2014 12:29
Moglo bi to
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 2

Ovo što si naveo u vezi sa muslimanima.To bi se moglo uraditi, da dođe do saveza država, političkog sporazuma, samo da se malo smire strasti, da se malo ide na razumjevanje.Takav je raspored teritorija na terenu da ne može biti samostalnosti ni jednih ni drugih, ukoliko ne idu zajedno u jednu koaliciju.
Preporuke:
2
3
60 nedelja, 03 avgust 2014 12:33
dragoslav pavkov Nimbus
kako mislite da u Vojvodini (pa i u Beogradu, konačno) razvijate duh jedinstva, kad vlada Vojvodine skupa sa NED finasira Dinkovu "Autonomiju" i sl.?

Bio bih srećan da je to jedino što je sporno u mojim komentarima... Jer i vlada Srbije sponzoriše mnogo veće i uticajnije štetočine od Dine i Nedima. Znate li na primer, da muftija Zukorlić ima diplomatski pasoš i privatnu paravojsku potpuno legalno naoružanu dugim cevima, jer je registrovana kao privatna kompanija za obezbeđenje imovine i lica? Pa su joj za rad potrebne automatske puške? Dok se mi bakćemo sa Dinom i Nedimom, ovamo se uzdiže neki "El Pazari"... Znači, hajde da barem na kratko zaobiđemo lična nadgornjavanja i pokušamo da se posvetimo stvarnim problemima.

Nadam se da nije sporno da su NDNV i njima slični obični mufljuzi koji se grebu za novac, i da svojim "akcijama" ne mogu da utiču ni na šta bitno. Nije problem što nas sa svih strana napadaju kojekakvi. Problem je što ne pružamo organizovan otpor.
Preporuke:
7
2
61 nedelja, 03 avgust 2014 13:01
Svetislav Kostic
Patriotima ne preostaje nista drugo nego da antisrpskom dijelu komentatorskih ucesnika opaljuju minuse.

Kao da Srbiji nije dosta vec antisemita koji se nevjerovanim tempom namnozili, sada gotovo veca polovina Srbije presla u antisrpski tabor.

Doslo vec dotle da glavni Urednik, cijenjeni gospodin Vukadinovic osjeti se ponukan da duhove malo primiri. Tako sam blagu intervenciju shvatio
Preporuke:
3
9
62 nedelja, 03 avgust 2014 13:55
Gasiš vatru benzinom
Svetislav Kostic


"Vatrogasac" (vatroraspaljivač) koji "vatru "gasi" benzinom!
Preporuke:
2
1
63 nedelja, 03 avgust 2014 14:04
Piši jasnije
nedelja, 03 avgust 2014 12:33 dragoslav pavkov Nimbus

Šta predlažeš?
Preporuke:
1
1
64 nedelja, 03 avgust 2014 15:04
Nimbus
G. Pavkov, što se tiče "ličnih nadgornjavanja" ili tako nečeg, Vi ste moja laka meta. Iskreno, ne znam koliko sam duplih doktora "pobedio". Jedan mi je ostao dužan 2 l češke palinke. Šta da radimo, život ide dalje. Nije to u pitanju. Kada se pojavio NSPM, bio je prava ekskuziva. I znalo se kako se obraća oponetu. Ovde se prvi put čulo/pročitalo da nije dozvoljena diskusija ad hominem. Pa smo se bacili na rečnike da razumemo šta je to. Ja sam recimo komentator iz "drugog talasa", koji su se uključili pre 5-6 godina. Noćivali smo i danjivali ovde. Ali, znalo se da je pristojno u jednoj temi da se komentator javi tri puta. Preko toga smatralo se seljačenje.
Sad, zašto su u redakciji ocenili da je dobro smanjiti broj karaktera sa 2000 na 1000 u komentaru je delikatna tema.
Ali, jednostavno, nemojte u skučenosti komentara tražiti snagu svog stava.
Preporuke:
3
3
65 nedelja, 03 avgust 2014 15:21
Nimbus

nedelja, 03 avgust 2014 14:04
Piši jasnije
nedelja, 03 avgust 2014 12:33 dragoslav pavkov Nimbus

Šta predlažeš?

Pogrešna adresa. Ne predlaže Pavkov ništa.

Elem, goniti komuniste na čelu sa Vučićem i njegovim tajkunima. Kako? Opšetenarodnim otporom koji bi oslonac imao u Šumadiji.

Vratiti MONARHIJU!

Mooolim???

NVO obraditi tako da za sledećih sto godina nemaju maentalnih potomaka.

Vrlo jdnostavno.
Preporuke:
2
3
66 nedelja, 03 avgust 2014 15:33
dragoslav pavkov@Piši jasnije
Šta predlažeš?

Mi ovde nismo u prilici da bilo šta predlažemo. Da bismo došli u situaciju da nas iko išta pita, najpre bismo morali da se organizujemo, ako ne u stranku, a ono barem u Udruženje građana. Gospodin thinking maize se već izjasnio da bi "mogao da prihvati" ono o srbijanstvu što sam pominjao u jednom od prethodnih postova. Moram da istaknem da je on jedan od retkih koji su shvatili šta sam hteo da kažem, tj. da postignem. Verovatno je do mene i nedostatka talenta za objašnjavanje...

Dakle, građanskom inicijativom tražiti promene političkog sistema i samog Ustava, u delu gde se govori o državnom ustrojstvu (unitarna ili federalna država), izbornom sistemu (vratiti većinski), ljudskim i manjinskim pravima, itd.
Unitarna država koja u svom sastavu ima geografski i politički određenu autonomiju ima problem u samom svom temelju. Ako se građani na referendumu odluče za unitarno ustrojstvo države, potrebno je ukinuti sve autonomije i zemlju podeliti na upravne okruge,
Preporuke:
2
3
67 nedelja, 03 avgust 2014 15:49
dragoslav pavkov 2b
pažljivo vodeći račun o tome da privredni potencijali novih teritorijalnih jedinica budu što bolje i ravnomernije raspoređeni, tj. da u administrativnoj podeli bude što manje tzv. nerazvijenih područja, nesposobnih da se izdržavaju.

Ako se građani odluče za federalno uređenje države,i ostatak zemlje isparcelisati po ugledu na Vojvodinu, u zajedničku kasu svako će doprinositi prema svojim mogućnostima, itd. Ovako kako je danas, građani na grbači imaju samo još jednu beskorisnu administraciju čije nadležnosti se često preklapaju sa državnom, što pogoduje isključivo političarima i njihovim sponzorima sklonim muljanju.
Da ne pominjemo kako tzv. "srpske zemlje" u nekoj budućnosti lakše priključile se federalnoj nego unitarnoj Srbiji; pomenuti Mile Dodik bi verovatno pristao da bude još par mandata predsednik R. Srpske sa mogućnošću da ubrzo postane i predsednik Srbije. Sumnjam da bi se kandidovao za načelnika banjalučkog okruga - dela iz Beograda centralizovane Srbije.
Preporuke:
3
4
68 nedelja, 03 avgust 2014 15:59
dragoslav pavkov 3b
Proporcionalni izborni sistem je generator političkog kriminala u zemlji. Ovako kako je danas, skupština i poslanici su čist luksuz jer ne odlučuju praktično ni o čemu, sve se rešava u kuloarima i dogovorom stranačkih čelnika. Većinski izborni sistem ima mnogo nedostataka, ali je pošteniji utoliko što građani tačno znaju ko je njihov predstavnik u parlamentu i ko je odgovoran što za njihove potrebe niko ne mari. Znači, većinskim izbornim sistemom potrebno je vratiti odgovornost u politiku, i spustiti je do svakog pojedinca.
I konačno najsporniji deo - "nacionalne manjine".
Kao što rekoh, etničke manjine su danas po mnogo osnova suprotstavljene većinskom narodu. Umesto da se zajedno borimo za što kvalitetniji i sadržajniji život, mi se prepucavamo na teme treba li u Beogradu još koja džamija i kad je zadnji put u Tutinu mogla da se kupi svinjetina a da krme nije obrađeno motorkom :( Spornih pitanja je previše i o njima treba ozbiljno razgovarati, a ton razgovoru treba da daju naučnici.
Preporuke:
4
3
69 nedelja, 03 avgust 2014 16:20
dragoslav pavkov 3v
Ono što građani koji nisu "politički idioti" mogu da urade, mogu da pokrenu inicijativu za izmenu ustava u delu gde se kaže da je "...Srbija država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive...", što treba izmeniti u : "...koji imaju državljanstvo R. Srbije i nazivaju se Srbijancima". Onaj ko misli da je dovoljno da "...u njoj živi..." pa mu automatski pripadaju svi benefiti koje donosi državljanstvo, ali da ima suvereno pravo da izbegava obaveze koje iz istog proističu (jer je etnički povezan sa nekom nacijom iz susedstva, često suprotstavljenom Srbiji) se grdno vara. Jasno mi je zašto aktuelna formulacija iz Ustava ne smeta pripadnicima "manjina" ali mi je enigma zašto to ne smeta pripadnicima većinskog naroda. O glupostima poput "pozitivne diskriminacije" nema smisla tupiti plajvaz. Jedino u Srbiji postoje državni projekti za zapošljavanje manjina, dok se pripadnici većinskog naroda upućuju na njive i bauštele tranzicionih dobitnika i buvljake.
Preporuke:
3
2
70 nedelja, 03 avgust 2014 16:31
dragoslav pavkov 3g
Dakle, danas nam je više nego ikad potrebno nacionalno jedinstvo i svaki par ruku koji može da doprinese... Nakon svega što se u prošlom veku dešavalo - iluzorno je očekivati da bi neko čista srca i bez zadnjih namera poželeo da postane Srbin. Srbin je danas samo onaj ko ne može da bude ništa drugo... Dotle smo dogurali. Reč "Srbijanac" je kompromis koji bi morao da pomiri geografsko i etničko određenje svakog državljanina Srbije. Po uzoru na pomenute Rusijane, Amerikance, francuze... Dajmo manjinama ponudu koja se ne odbija. Onaj ko odbije ponuđenu potpunu ravnopravnost i insistira na svom privilegovanom položaju, treba da dobije otpust iz državljanstva Srbije, ali ga naravno ne treba prisiljavati da napusti zemlju, već mu izdati dozvolu boravka kakve u celom svetu imaju stranci. Kao kod naših novih najboljih prijatelja - Arapa iz Emirata.
Sve ovo na prvi pogled izgleda ekstremno, ali nažalost - druge nema. Ako ovako nastavimo - obrali smo bostan.
Preporuke:
3
3
71 nedelja, 03 avgust 2014 16:47
DD
Gospodine Pavkov, da li mislite da će se pripadnik bilo koje nacionalne manjine u Srbiji (a to je jedan dobar procenat)složiti da se naziva Srbijancem? On je gradjanin i državljanin Srbije ali nije Srbjanac.
Preporuke:
4
0
72 nedelja, 03 avgust 2014 17:42
dragoslav pavkov@DD
Ako ovo ikada dođe na dnevni red, naravno da će biti otpora, ali od strane Srba pre svega. Ovo što nadugo i naširoko napisah, nije mi palo napamet jutros uz kafu, već se za to zalažem godinama na raznim mestima i raznim povodom. Dokle smo stigli - vidite i sami. Nažalost, kod nas sve mora na teži način.
Preporuke:
2
3
73 nedelja, 03 avgust 2014 18:32
Reddy
Gospodine Pavkov, ravnopravnost se ne nudi, za nju su u ovoj zemlji prolivene tone krvi i znoja. Vi to sa prezrenjem odbacujete i nalazite solomonsko rešenje u formi ponude!?!?!? Sa kojih pozicija, molim vas, to nudite? Pozicije države i naroda koji su toliko demonizovani/na stranu pravedno ili nepravedno, naravno, nepravedno/. Uvažite makar stvarnost jer ona je uvek odskočna daska za realnu politiku za koju pledirate. Izgleda da vi ne shvatate dublje poremećaje u globalnoj ekonomiji koji kače i Srbiju i Srbe ali i ne samo njih. Ta kriza otvara nove probleme i zahteva apsolutno druga rešenja, sasvim izvesno daleka od vašeg predloga. Zavirite malo na finansijska tržišta gde su prinosi na reperne/10 g./ deonice evropskih ekonomija pale ne na onaj nivo iz vremena velike depresije već na nivoe iz vremena "Humanizma i Renesanse", Znate o kakvoj se cifri radi? Svega 1,11 odsto na nemački BUND. Govori li vam to nešto ili ste "heavy metalist" kao i vaš il compagnone, "trinkend case".
Preporuke:
4
4
74 nedelja, 03 avgust 2014 18:48
thinking maize@ dragoslav pavkov
Dragoslave, pa Vi imate RAZRAĐENI PROGRAM oko nečega što je U SUŠTINI SPOREDAN PROBLEM u ovoj zemlji!? Eto, ŠTA ĆEMO npr. sa, onima koje ja zovem "Jugosloveni srpskog porekla", a ima ih tušta i tma, od krajnje levog dela spektra, pa sve do razno-raznih pro-Imperijinih NVO sa EKSTREMNO NEOLIBERALNIM stavovima, kao npr. grupica oko Čede Jovanovića!? Kako biste npr. ODUZELI DRŽAVLjANSTVO Nenadu Prokiću sa njegovim "čuvenim stavom": "Srbija će biti demokratska SA ili BEZ Srba!?" Znate, "srbijanstvo" NIJE samo IDEOLOGIJA, a posebno DRŽAVNA, to je PRE SVEGA KULTURNI PROJEKAT!? Uostalom, DOBRI Srbi u STAROJ Srbiji su bili Josif Pančić, Hrvat, Branislav Nušić, Cincarin, Vladislav, Darko i Slobodan Ribnikar, Slovenci, Stanislav Vinaver, poljski Jevrejin, Đorđe Vajfert i general Pavle Jurišić-Šturm, da ne pominjem KOMPOZITORA i danas aktuelne himne Srbije Slovenca Davorina Jenka i poluHrvata Ivu Andrića!? Kao što DANAS imamo i Emira Kusturicu, ali Latinku Perović i Vesnu Pešić, kao ANTIPODE!?
Preporuke:
4
9
75 nedelja, 03 avgust 2014 18:59
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 4
Znate, SRPSTVO sa njenim Sretenjskim i Ustavom iz 1888 je U SUŠTINI BILO EMANCIPATORSKO, sa njegovim EGALITARIZMOM sitnog poseda i herojstvom graničarskog društva!? Čitajte samo o tome sa KOLIKO je ODUŠEVLjENjA Pančić PREGAO na RAD u malenoj i zaostaloj Srbiji, a za njim tolika kolona DIVOVA je krenula da krči put!? Pored ostalih čitave kolone Vaših Sremaca, Bačvana i Banaćana!? PROBLEM u Srbiji su PRE SVEGA "Jugosloveni srpskog porekla", ona JANjIČARSKA MANjINA BIVŠIH Srba, poreklom iz PRAVOSLAVNIH PORODICA koji "prodadoše veru za večeru" Brozu, neki i ranije još za kraljevog vakta!? Tu ne ubrajam samo komuniste, takav je bio i jedan Svetozar Pribićević, uzgred, PREČANIN!? I tu AKCIJA ne može da bude samo politička, već i KULTURNA!? Tako npr. bilo bi interesantno videti ZAŠTO je u pogledu KULTURE "Ruski vjesnik", redakcija RT na hrvatskom BOLjI i to ZNATNO u odnosu na "Glas Rusije", redakcija na srpskom!? Dalje, ZAŠTO samo dovoditi MAINSTREAM ljude iz Rusije, zašto ne i alternativu ZBOG MLADIH!?
Preporuke:
4
7
76 nedelja, 03 avgust 2014 19:10
thinking maize@ dragoslav pavkov, addendum 5
Znate, pažljivo čitam šta piše Bogdana Koljević i ne slažem se sa njenim, ponekad komsalonskim stavovima, ali ona PRAVILNO PRIMEĆUJE da je NAČIN AGRESIJE Zapada ka nezapadnom svetu sad SVEOBUHVATAN kroz paradigmu BIOPOLITIKE!? Jer, to je postmodernim jezikom rečeno biblijsko: "Ne bojte se onih koji će vam pogubiti telo! Bojte se onih koji će vam uzeti DUŠU, a sa njom i telo!?" A kome Zapad ŽELI u današnjoj Srbiji da "UZME DUŠU"!? Pre svega MLADIMA!? Zato se moramo BORITI i NASTUPATI REČNIKOM i STILOM MLADIH, naravno bez bekeljenja tipa "volim sve što vole mladi" kako npr. radi JUL-ovski GAULAJTER Vulin!? U tom smislu, mi smo PREOZBILjNI, a mladi vole SMEH i DUHOVITOST!? A ovi NAJNOVIJI Imperijini "izvršioci radova" su DUŠU DALI za PODSMEVANjE i u martovskim mećavama, a još više i OZBILjNIJE u majskim poplavama se videla RUPČAGA od NEKOMPETENCIJE "nazadnjaka"!? Smehom treba NAPASTI ove i druge KOMPRADORE, a posle ćemo ih DOKUSURITI politikom!? A SMEH je LjUDSKI i Božanski! Svako dobro.
Preporuke:
5
8
77 ponedeljak, 04 avgust 2014 13:30
Prečanin
@thinking maize
"DOBRI Srbi u STAROJ Srbiji su bili Josif Pančić, Hrvat, Branislav Nušić, Cincarin, Vladislav, Darko i Slobodan Ribnikar, Slovenci, Stanislav Vinaver, poljski Jevrejin, Đorđe Vajfert i general Pavle Jurišić-Šturm"

Da li je to neko reciklirano bratstvo i jedinstvo kao posledica novog naleta egzaltacije, ničim izazvane? Svi nabrojani su bili poštovani, i danas su. Ništa im se ne osporava. Niko od njih nije dao nikakav presudan doprinos, ni u svojoj oblasti, niti uopšte.[/b]
Preporuke:
8
0
78 ponedeljak, 04 avgust 2014 18:10
thinking maize@ Prečanin
Napisaste: "Niko od njih nije dao nikakav presudan doprinos, ni u svojoj oblasti, niti uopšte." Josif Pančić JE PIONIR SRPSKE NAUKE, napose botanike!? To je čovek koji je našao više desetina NOVIH biljnih vrsta na teritoriji ONDANjE Srbije!? To je čovek koji je USTROJIO nastavu botanike, zoologije, geografije, mineralogije, geologije na Velikoj Školi čiji je rektor bio u više navrata, čovek koji je bio PRVI Predsednik Srpske Kraljevske Akademije, čovek koji je bio i sreski lekar na početku karijere, ali je čak stigao da bude i Veliki Majstor masonske lože Srbije u 24-tom stepenu!? Čitajte njegove redove o Kopaoniku, sa koliko LjUBAVI piše o NjEGOVOJ IZABRANOJ Domovini!? Pa je čak, IAKO to NIKO od NjEGA NIJE TRAŽIO, PREŠAO u PRAVOSLAVLjE u POSRBIO NjEGOVO kršteno ime JOSIP u "srpskozvučeći" JOSIF!? I da ne POMINjEM ČIME su OSTALI POMENUTI DOPRINELI Srbiji!? Uzgred, svi ti ljudi koje sam pomenuo su DOBROVOLjNO POSTALI Srbi po NACIONALNOSTI (etnički-narodnosno, oni su bili to što su bili rođenjem)!?
Preporuke:
2
9
79 ponedeljak, 04 avgust 2014 18:26
thinking maize@ Prečanin, nastavak i kraj
Kažeš "jugoslovenstvo"!? Što bi ratovao ZA Srbiju Paul Sturm, ČISTI Nemac (a ne Lužički Srbin kako glasi popularna legenda!?), da nije ISKRENO VOLEO tu zemlju i narod i to preko NAŠEG kralja Pere!? I što bi Georg Weifert sređivao finansije u Srbiji, bavio se dobrotvornim radom i finansirao iz sopstvenih sredstava geološko-rudarska istraživanja po Srbiji, napose istočnoj (gde nađe i Bor!?), ako je nije ISKRENO VOLEO!? Što bi braća Ribnikari osnivali NAJSTARIJI DNEVNI LIST na Balkanu i OBNOVILI LEPU TRADICIJU KONjSKIH TRKA u Srbiji i na kraju dvojica njih dali i živote za nju, da nisu ISKRENO VOLELI Srbiju i postali DEO NAS!? O Alikibijadu Nuši stvarno ne treba trošiti ni reči, toliko puta smo ga za života naružili, da nam je on sve vraćao ZASMEJAVAJUĆI nas i UVESELjAVAJUĆI, usput nas POUČIVŠI o NALIČJIMA naših naravi na jedan lep način!? Stvarno ti ljudi BAŠ NIŠTA NISU URADILI za Srbiju, sem što su ŽIVELI, RADILI i UMRLI za nju!? Ah, da, SVI SU SE POTPISIVALI ĆIRILICOM, za RAZLIKU od NEKIH!?
Preporuke:
2
9
80 ponedeljak, 04 avgust 2014 19:27
SCENSKA ADAPTACIJA
onedeljak, 04 avgust 2014 18:26

....Što bi braća Ribnikari osnivali NAJSTARIJI DNEVNI LIST na Balkanu i OBNOVILI LEPU TRADICIJU KONjSKIH TRKA u Srbiji i na kraju dvojica njih dali i živote za nju, da nisu ISKRENO VOLELI Srbiju i postali DEO NAS!?


Skeptičan sam spram pobuda Hazara (Aškenazi). Nisam ja kriv, već me takvom "refleksu" nateralo iskustvo, stvarnost....

A Šturma je jugosovenska štetočina "Kralj Alek I.", prevremeno penzionisao- da bi bili namešteni neki ...nešto kao danas partijašenje...

Slično je prošao pod tim jugoslovenskom štetočinom i Živojin Mišić.

Hteo je u Peći da izvede vliku kontraofanzivu, nalik na Kolubarsku bitku - ali ga je jugoslovenski fanatik zbog toga na Krfu pritvorio, ili sl.

Stiče se utisak, da to bilo zbog SRPSTVA !

On i Broz su bili slična sorta.
Preporuke:
3
1
81 ponedeljak, 04 avgust 2014 20:15
Prečanin
@thinking maize
"Paul Sturm ISKRENO VOLEO zemlju i narod i to preko NAŠEG kralja Pere!? Georg Weifert ISKRENO VOLEO!? braća Ribnikar dali i živote za nju, ... ISKRENO VOLELI Srbiju"

Pa ovo zvuči kao čitanka za četvrti razred!
Oni su radili što su najbolje znali i umeli, između ostalog i u Srbiji. Njihovi interesi su se ponekad poklapali sa korišću srpskog naroda i države u jednom trenutku. Njihova lična motivacija je složenija nego što Vaše zaprepašćujući naivno viđenje može da pruži.
Srbija je onda, uprkos zaostalosti kiptela od života i pružala mnogo mogućnosti. Ti ljudi su kod nas bili prihvaćeni i poštovani. Nisu gladovali i zlopatili se kao Dis, Boža Knežević pa ako hoćete i Skerlić jedno vreme, i mnogo - avaj previše nadarenih pomoravskih Srba. Idemo redom.
Preporuke:
11
1
82 ponedeljak, 04 avgust 2014 20:19
Prečanin - nastavak
braća Ribnikar dali i živote za nju,."
Muški se odazvali mobilizaciji. Našli su se na putanji projektila. Žao mi je. Čemu patetika. I Dis je stradao. Vladislav Petković iz Zablaća, kraj Morave, a nije znao da pliva. Celog života je imao košmarne snove kako se davi u vodi. Utopio se kada je brod torpedovan u Jonskom moru. Prethodno je objavio zbirku "Utopljene duše". Dolazili su dobrovoljci iz Pariza, Ciriha, Amerike, koji su prekinuli školovanje (hiljadu trista kaplara). Blizu jedanaest hiljada njih. Elzi Ingliš i škotske bolničarke (neke, kažu, sa posebnim zadacima). Dr Provazek, Čeh, umro u valjevskoj bolnici, od pegavca, pošto je prethodno izolovao uzročnika (Riketsia Prowazeki). I Nadežda Petrović, takođe.
"O Alikibijadu Nuši stvarno ne treba trošiti ni reči".
Tu se potpuno slažem.
Ko ovde pokazuje "kolonijalni mentalitet"?
Preporuke:
11
1
83 ponedeljak, 04 avgust 2014 20:28
Prečanin - drugi nastavak
@T. maize
Đorđe Vajfert se dobro snalazio u finansijama. Pametan, agilan ("vreme je novac") istraživao je nalazišta bakra u Boru. Zarađivao, iskorišćavao, uvećavao kapital. Pitanje je koliko bi to mogao da radi negde u Evropi, tako uspešno. Naravno da treba da mu budemo zahvalni, bar kao Indusi Englezima za neverovatnu mrežu železničkih pruga koju su im (ili sebi?) izgradili dok su ih držali kao koloniju.[/b] Pretpostavljam da shvatate šta hoću da kažem?
Preporuke:
10
2
84 ponedeljak, 04 avgust 2014 21:43
dragoslav pavkov @thinking maize Prečanin, nastavak i kraj
i šta kažete - "sporedan problem" ?! :)
Preporuke:
0
2
85 utorak, 05 avgust 2014 00:33
vandeja

@Želje i siromaštvo su u koliziji
Možda opšte siromaštvo i finansijska i svaka druga zavisnost od Zapada?Kako ne možeš razumjeti da te brat,orac,majka i najbliža familija ne vole ako nemaš novac?


Da li ti volis svoju decu, ako ih imas, samo zbog novca? Da li se deca vole zbog novca?!

I ti se necije dete zar ne? Da li tebe tvoj otac i majka vole zbog novca!?

Da li se najbliza familija, deca roditelji vole zbog novca?

Voleo bih da cujem odgovor.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner